.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد. لیست ائتلاف «امناء» هم منتشر شد/ سرلیست؛ رسایی
دبیرکل شریان و از اعضای ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) اسامی فهرست ۳۰ نفره نامزدهای این ائتلاف برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران را اعلام کرد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد.
کدام نمایندگان فعلی مجلس توسط هیئت اجرایی رد صلاحیت شدند؟ + اسامی
صبح امروز نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور به داوطلبین ابلاغ شد. (ادامه)
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد. ترکیب جدید کمیسیون‌های مجلس مشخص شد/ بازگشت عزت الله اکبری به ریاست کمیسیون صنایع و معادن / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد
شمال نیوز : ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در چهارمین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد. واکنش علم الهدی به مقابله با کشف حجاب
علم‌الهدی امام جمعه مشهد تصریح کرد: خواهران و دختران ما هم زیست عفیفانه را در خیابان‌های شهر امام رضا(ع) رعایت کنند. اگر هم اینجا در مقابل امام هشتم(ع) و در ماه مهمانی خدا حرمت‌شکنی شود، باید شرایطی باشد که کشف حجاب و بی‌حجابی در اقلیتی قرار بگیرد که نتوان آن را به این جامعه منتسب کرد.(ادامه)
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند. قدردانی خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی از مردم و مسئولان
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند.(ادامه)
حضور ۳ بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی جوانان
(ادامه)
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند. همه مدیران باید از چهره‌های انقلابی انتخاب شوند / هر کس روحیه تحول‌خواهی ندارد، باید کنار گذاشته شود
قبلا هم تاکید کرده‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که همه مدیران و دست‌اندرکاران دولتی باید از چهره‌های انقلابی که دغدغه مشکلات مردم را دارند، با مردم‌ و در میان مردم هستند، انتخاب شوند، به نحوی که مردم احساس کنند مدیران از خود آنها هستند.(ادامه)

 نمایندگان ضمن ارجاع دادن به« مصاحبه دادستان محترم تهران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی شکایت از اصحاب رسانه در سه ماه اخیر« درباره خطرات تبدیل این رویه » به «سنت» هشدار دادند. ادامه این رویه ، سرمایه اجتماعی دولت را کاهش می دهد + متن تذکر + اسامی
نمایندگان ضمن ارجاع دادن به« مصاحبه دادستان محترم تهران مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی شکایت از اصحاب رسانه در سه ماه اخیر« درباره خطرات تبدیل این رویه » به «سنت» هشدار دادند.(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
اسامی هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم
هیات رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم با انتخاب نمایندگان انتخاب شدند. (ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
مازندران قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان کشور شد
رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان کشور با قهرمانی استان مازندران در شهر گرگان به پایان رسید. (ادامه)
قرارداد همکاری مشترک فدراسیون فوتبال ایران و قطر
روسای فدراسیون فوتبال ایران و قطر امروز قرارداد همکاری مشترکی را امضاء می‌کنند. (ادامه)
برگزاری مسابقات ویژه کارکنان در اداره کل بندرامیرآباد
(ادامه)
 بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است. پیش‌بینی بازار ارز در روزهای آینده / آیا نرخ دلار صعودی خواهد شد؟
بنیادهای اقتصاد و متغیرهایی که بر نرخ ارز تاثیرگذار هستند، متاسفانه به سمت افزایش نرخ برابری ارزها در برابر ریال پیش رفته‌اند که عمده ترین متغیر، افزایش نرخ تورم است.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
صالحی‌امیری: AFC و فیفا تبانی کردند
رییس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیم سلب حق میزبانی از فوتبال ایران کاملا سیاسی است و سکوت فیفا هم نسبت به این اتفاق بسیار معنادار است.(ادامه)
آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن رئیس جدید آن در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.